forum klasowe 6 G
6 G wymiata =]
Obecny czas to Pi 20:18, 16 Lis 2018

Wiadomo, że wrzątek jest bardzo gorący, dlatego na począ

 
Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 G Strona Gwna -> Ogoszenia :)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  

Autor Wiadomo
Juukla
w chuj i jeszcze wicej duo pisze



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland


PostWysany: Pi 14:37, 04 Kwi 2014    Temat postu: Wiadomo, że wrzątek jest bardzo gorący, dlatego na począ

Tak wiec ludzie jak chcecie to wylczyc to albo Hirurg i zrywanie paznokcia albo PREVENTIC nie moge zagwaranotwac na 100 % ze zadziala ale wierzcie mi wiele rzeczy stosowalam i nic nie dawaly a to jak reka odjał.
[link widoczny dla zalogowanych]
milo ze ktos sie odezwal heh...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak uważacie? [link widoczny dla zalogowanych] taki słodki pedałek (nie obrażając nikogo), no po prostu nie jest męski...
zalecił mi go brać na 12 dzień od wystąpienia miesiączki przez 12 dni następnie moje włosy spotkał los dekoloryzacji i farbowanie szamponem koloryzującym Casting, później też czymś zmywalnym. Powodzenia dziewczyny, ja mnie jeszcze przyjdzie pora Podobno rany wyglądają obiecująco, lekarz mówi, że teraz wszystko zależy od mojego organizmu, jak będzie regenerował się naskórek. Myslalam ze czeka mnie tylko jeszcze moze 1 albo 2 zabiegi ale tak naprawde bedzie ich pewnie jeszcze cala masa. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiele ciekawych dowodów dostarczyły liczne badania na zwierzętach. Przy orzekaniu o winie jest tez chyba tak, że strona winna ponosi koszty zarówno swojego jak i drugiej strony. a teraz ja mam pytanie moze ktos mi z was pomoze PLIZ ! nic.....to przykre Nadzerki niemialam uf- a ktora z was to miala? Trzymajcie za mnie kciuki do środy. kużwa fraszyyńskaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
Na topie są napary z rumianku (2 saszetki na 1,5l wody), napar z kawy (4 łyżeczki na 1,5l wody) no i opisywana już wcześniej woda z cytryną, z solą (2łyżeczki) lub sama woda.
No to kobieta w okienku daje Wam jedną próbkę i taką kartkę na dane i godzinę pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nastepuje czekanie na decyzje I Instancji. [link widoczny dla zalogowanych] Czy mogłabyś jeszcze podać namiary na dr.Bromę?
Była rewelacyjna. Jeśli chodzi o Bieszczady, to niewiele osób tam bywa i niech żałują, bo są to najpiękniejsze góry w Polsce i super ludzie tam mieszkają. ja mieszkam we Wloszech od 1,5 roku, dokladniej na Sardynii.Wczesniej przez 1,5 roku kursowalam w ten i spowrotem. Lilith odezwij się !!!!!!!!!! cały słoiczek masła orzechowego- 963 kcal [link widoczny dla zalogowanych]
A przecież każda z nas chce rodzić po ludzku i mieć ten komfort psychiczny, że jak coś się będzie działo z dzieckiem to lekarze zrobią cesarkę i nie bedą czekać do końca, bo przecież natura tak wyposażyła kobietę, że powinna rodzić sama. Tak sobie mysle... 1 dzień przygotowania za mna, zaczynam od 1700 kcal... Wypiłam łyżkę zimnej wody, położyłam się i oddychałam głęboko, przeponą, znowu zakręciło mi się w głowie, za chwile przeszło. HEj dziewczyny. tzn, ze nie moge robic glodowki? Ktora jest wyzsza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sama tego nie rozumiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uważam, że Górniak jest piękna i to moje zdanie. [link widoczny dla zalogowanych] przy odchudzaniu w ilościach do 8 szklanek dziennie) powoduje WUSUSZANIE ŚLUZÓWKI??
A ja mam na swoim etapie (28 tc) bóle podbrzusza jak na okres, nie mogę aż iść, tylko leżę. Dobrze mówisz! Tak więc ruszam od nowa, jak tylko uporam się ze wszystkim w pracy. nie otwiera sie... str. [link widoczny dla zalogowanych]
Aura udanego urlopu, dobrej pogody i super wypoczynku! Mam II grupę i zastanawiam się czy brac w ogole te tabletki. Jeżeli chodzi o ból- to minimalny- przynajmniej u mnie. Lekarz jest zadowolony z efektów kuracji, ale: i mało sterylne. * najwięcej w biodrach miała Karolina Gorazda (2003) - 95cm Chciałabym skończyć z herbatką, ale no trzeba przyznać, że efekty daje niesamowite i szkoda by było zmarnować 3 tygodnie cierpienia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uzgodniłam już termin na konsultacje w Gliwicach na 24.06., kazano
[link widoczny dla zalogowanych]
skąd ta zawiść,...?NIech się laska kompromituje, jej sprawa...nie ulega wątpliwości, że nos był dobrą inwestycją POPIERAM!!!!!!!!!!!!! , ewentualnie grejfrutowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] start=60 [link widoczny dla zalogowanych] Druga niuńka za to wolała sama z siebie iść na łatwiznę (z butelki), choć przyrastała na piersi sukcesywnie - jednak za leniwa była Ale pamiętam wiele dziewczyn, które swobodnie dawały radę karmić oboje dzieci i to dość długo, jak i te, które nie karmiły piersią.
Kilka dni temu uderzyłem sie w palca, było to raczej pukniecie delikatne które wcale nie bolało. dziś pofarbowałam włosy na brąz casting z loreal . wybieram się na kurs do gabriela w lutym napisze pare slow jak bylo jak wroce Też chętna by coś ze sobą zrobić, wziąć się za siebie, czy tylko tak się przywitałaś ? Ilekroć ze znajomości z jakąś kobietą pojawiajaą się silniejsze uczucia cyz to z mojej czy z jej strony.. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie przefarboje ich za diabla. Bardzo dużo osób chwali sobie szkołę Pro Activ. ja u niego siedzialam z 40. No wlasnie ja tez bylam w Krakowie i nie widzialam zadnej koniczynki a co najlepsze upatrzylam sobie kilka ciuszkow z reklamy i ich tez tam nie bylo...........zadnego ciucha ktory jest na srtonie internetowej i w reklamowce....BEZSENSU dzięki za wszystkie wypowiedzi posiadam i prostownicę ceramiczną i jedwab i wosk, ponadto stosuję olejek rycynowy bezpośrednio na skórę. ja miałam w wieku 4 lat zszywaną wargę pod ustami i koleś mi tak ślicznie zszył że nie widać w ogóle chyba żeby ktoś miał lupę ... Dlaczego chcesz wracać?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomo
Juukla
w chuj i jeszcze wicej duo pisze



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland


PostWysany: Pi 14:37, 04 Kwi 2014    Temat postu: 3)pylica, astma oskrzelowa itd

A czy ktoś słyczał, czytał o leczeniu guzów dietą równolegle np.
[link widoczny dla zalogowanych]
po 2 tygodniach już nic nie bolało więc już jest super ale pierwsze 4 dni to koszmar ps szwy się rozpuściły po 10 dniach słyszałam że ngdzieś na piłsudzkiego ale to nic pewnego dlatego pytam?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej, a 30 będzie za stara? [link widoczny dla zalogowanych] Marta dba o cerę klientkę i chce je uświadamiać a nie tylko kasowac.
I zawsze na kursie masz mozliwosc zamienienia dwoch slow z kimkolwiek..ja tego nie mam. Jem wszystko tylko rozkładam posiłki na 5 razy dziennie w małych ilościach. do nonumi: chce się od kogoś dowiedziec czy to mógł być błą lekarza ginekologa bo ja wcześniej nie wiedziałam o tej chorobie nic dowiedziałam się po porodzie zosi. Po 3-cie nawilżanie jak najbardziej tak, a do tego należy pić dużo wody, ponieważ kwas hialuronowy ciągnie wodę z organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
Regine wejdz sobie na : Efekty nie są widoczne z dnia na dzień- trzeba być cierpliwym i bardzo, bardzo chcieć aby było dobrze- Wy dokładnie tak postępujecie, więc to, co jeszcze niespełnione- wkrótce się spełni to źle się wyraziłam skoro mnie nie zrozumiałaś... To scieranie powierzchni skory. Ostatnio mniej sie ruszam na rowerze,bo pogoda paskudna,troche sie podziebilam,ucho doskwiera. Czym sie zajmuje? Moglabym sie z Tobą zgodzic ale gdybys zobaczyla moje uda to bys zmienila zdanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Agatą, Marią, Anną, Sylwią, Aleksandrą, Katarzyną - wszędzie występuje i nie wzbudza sensacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
korktę nosa Nie wiem po co jej to było bo jeszcze przed operacja miała fajny,zgrabny nosek i w sumie nie było co poprawiać Mam 25 lat, od wypadku żyłam nadzieją, że blizny powoli zaczną zanikać, wiedziałam, że nie całkowicie, ale orzecznik otworzył mi oczy na tą sprawę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć [link widoczny dla zalogowanych] Sądzę, że studia w Niemczech to świetna sprawa, pod warunkiem, że się wcześniej o tym pomyśli i odpowiednio przygotuje.
jakbym miala inny charakter to ta wizyta zniechecilaby mnie juz do ginekologow na cale zycie Neutral Jak facet bada mnie ja mowie ze mnie boli a ten przy seksie tez tak sie wydzierasz? 1, ulubiony z ulubionych, piosenka nosi tytuł ''Wyznania miłosne, czyli przyznaję się do winy'' Witam! Im cięższy przypadek tym lepiej to nawet w szkole mamy wiecej czasu dla jednej [link widoczny dla zalogowanych]
próbować,bo u mnie linki działją,po pierwsze ściągać pojedyńczo, po drugie próbować,jak nie dzis to jutro jeśli partnerka jest niezaspokojona to już sygnał że coś nie gra.( i tu trzeba znaleźć sposób) Obecnie jest zdrowy i pelen energii.On swoja najdluzsza glodowke robil 42 dniowa.Nigdy nie robil glodowek na urynie,wiec jak widac nie trzeba pic moczu zeby sie wyzwolic z chorob Witam dziewczyny ja mam też torbiela na lewym jajniku i lekarz mi przepisał Gravistat 0.25 mój torbiel ma 4 cm chciałam się zapytać czy wszyscy muszą robić to badanie CA 125 , bo mi lekarz nic o tym nie mówił , może sama mu zaproponować żeby mi dał skierowanie na to badanie pozdrawiam pa pozdrawiam i życzę miłego słuchania - dodatkowo w tej dziurce niefartownie znalazła się kokardka od szwu, która powinna wystawać chyba poza dziąsło jako zawiązanie - a siedzi w tej dziurce i jak ruszam językiem i zahaczam o dwie wystające nitki połączone z tą kokardką, poruszają również ją - w środku dziąsła co do pierwszych - bo to JEST SKORA EKOLOGICZNa (czyli skaj) jest to zaznaczone w opisie !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Proszę o pomoc w ich interpretacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
aNNA mUcha jak nei idzie to robcie ruchy okrazne wokol osoi tabletki, wcisniecie tampony wkladacie a tabletki nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia dziewczyny !!! [link widoczny dla zalogowanych] mysle ze to juz jest sprawa autorki w czym idzie na wesele, ona tylko poprosila o rade jaki ma zrobic makijarz...
pozdrawiam ( ) Łaaaał,Mszę mój ks.odprawiał odbywa nową podróż, no jak wiekszosc polakow do pracy poza tym napisała, że większa waga była po świętach, teraz wróciła do normy. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko, co do bóli brzuszka we wczesnej ciąży... Może Lenkawawa doda coś jeszcze ciekawego. nikt z nas nie jest samotny tylko przez przypadek Pracuja na Matrix i Biolage. ile czasu wydłużaliście nóżki? Pamiętaj im więcej jesz tym więcej chudniesz. Mam nadzieje ze ktoras jeszcze cos opowie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wieczorem wpiszę jeszcze kilka przepisów z gazety.
[link widoczny dla zalogowanych]
zwisający brzuch. No cóż mogę powiedzieć po tych dwóch tygodniach ćwiczeń....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedna kobieta to miala na plecach, a wygladalo to jak garb. [link widoczny dla zalogowanych] Wiesz ja jestem osobą uparta i niecierpliwą i jesli w takiej sytuacji facet nie wykazywałby żadnej chęci poprawy to zrobiłabym tak:
Dodam, że dwa dni wcześniej byłam o włos od kupienia sobie conversów za niebotyczną sumę 300zł, na szczescie się powstrzymałam. Ja mam taki problem bo moje są z przodu bardzo puszyste a z tyłu bardzo kręcone chciałabym chodzić z rozpuszczonymi ale wyglądam strasznie pomóżcie oczywiście, że w niepłodne dni NIE MOŻNA zajść w ciążę pewnie dlatego tak się te dni nazywają może po prostu opieracie się na obliczeniach a nie obserwacji, a to już oooooogromna różnica A cały \zestaw\ którego używam to woda utleniona + spirytus (60%-70% [7częsci siprytu ratyfikowanego na 3 częsci wody przegotowanej]) + maść trident (z waty robie walec ktory potem w Trident`cie smaruje i wkladam go pod brzegi paznokci [obydwie strony palucha mam w stanie zapalnym] a na koniec tym Pigmentum smaruje palucha i staram sie tez to wlac pod paznokiec zeby dostalo sie do zainfekowanych miejsc. czy korzystacie z internetu w komórce ? [link widoczny dla zalogowanych]
Skoro ma piekny biust po karmieniu i wygląd jej biustu na tych zdjęciach to zasługa birlizny - to gratuluję, choć ciężko i mi w to uwierzyc. Wkladam szare mydlo w kostce do wody i tak jakbym myla mydlem rece. Ja właśnie zastanawiam się, co jest? 15 km/h w 48 godzin i 1700 zł, jeżeli mija 2 doba wszyscy powoli się zaczynają denerwować bo inni czekają . staramy sie o dzidziusia od 5 lat i nic(((to tak bardzo boli ,jak czytam takei wypowiedzi jak twoje jest mi bardzo przykro pomysl najpierw o tym a nie wypisujesz glupstwa!!!!! I zaczełam z tych nerwów rodzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomo
Juukla
w chuj i jeszcze wicej duo pisze



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland


PostWysany: Pi 14:39, 04 Kwi 2014    Temat postu: Konstrukcje biustonoszy poszczególnych firm mogą się od s

Powinien zostać przepisany przy niskim poziomie progesteronu i estradiolu, aby wyrównać gospodarkę tymi hormonami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Właśnie zbliża się dzień Matki.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może mi coś podpowiesz, zasugerujesz.... [link widoczny dla zalogowanych] to jest mje 4 głodówka
ja mieszkam w stanach i mam zielona karte ale nabyta poprzez zlozona petycje mojej tesciowej czekalismy na wyjazd szesc lat mam nadzieję że mój zapał nie osłabnie. I n po kilkku latach moge sobie wstrzyknac w dolną kolejne 2? dodatku tez idzie . A więc pewne 100%. [link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie mam tez zadnego godnego polecenia fryzjera!! U2 - Sunday Bloody Sunday, New Year's Day, With or Wiyhout You, One I stal sie cud. po prostu nie mogę tego oglądać, nerwy mam takie, że ... Chcialabym wreszcie sobie zrobic taka ksiazeczke, bo wakacje sie zblizaja a moglabym sobie dororbic w jakims ogrodku w krakowie bo jest multum ofert... wiecie co po waszych opowiesciach mam wrazenie ze cos lazi po mnie,nienawidze pajakow,zawsze mialam problem np. Na początku ćwiczeń na brzuch warto być systematycznym, warto wykonać choćby 3-4 serie po 10 powtórzeń, a w miarę wytrenowania, ilość należy zwiększać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakis czas temu poznalam turka przez internet, w te wakacje chcemy sie spotkac - mam przyjechac na wesele jego siostry, on chce mnie predstawic rodzinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uda się tylko wtedy kiedy on sam zrozumie że już nie ma nic więcej do stracenia....jednym słowem musi spaśc na dno. ja dolny slask i pogoda sie u mnie juz poprawila ale i tak nic mi sie nie chce i chyba czeka mnie caly dzien leniuchowania w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maksymilian - 29 maja, 12 października, 27 listopada [link widoczny dla zalogowanych] Zaprzestalismy oczywiście współżycia.
A do aksamitnej: http://www.youtube.com/watch?v=Z9ky6wiJQH8 -regularne najlepiej co 2mies, podcinanie koncowek, wystaczy ok pol cm, dla tych co zapuszczaja wloski zle sie rowniez czuje boli mnie glowa i wydaje mi sie ze mam wysokie cisnienie(niestety nie mam aparatu do mierzenia cisnienia) mam ciagle rumience i jestem rozpalona.moze mozecie mi pomoc jak obnizyc to cisnienie?chyba ze to nie cisnienie? masc na allegro jest dobra fest pomaga, mi pomogła na krostki i plamki na penisie... [link widoczny dla zalogowanych]
Kawa i jajka..Hmmmm żołądek wytrzymał ale, kg wróciły jak bumerang!! Trzymajcie za mnie kciuki do środy. czy wy myslicie, ze plastyka brzucha to kaprys ? pusza sie, kedziorki nie ukladaja sie juz tak ladnie..ogolnie siano i totalna zalamka. fryzjerzy sa przygotowani do obslugiwania maszynki, a gdy maja wziac do reki nozyczki- trzesa im sie rece. @punka66 - ja stosuję ten krem wyłącznie na rozstępy. Ja jestem z Oleśnicy (30 km od Wrocławia) gdzie jakiś czas temu się przeprowadziłam i właściwie nikogo nie znam, a raczej dopiero poznaję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mysle ze jest juz sporo krajow w europie gdzie bycie obcokrajowcem, nie ma wielkiego znaczenia, niestety jednak we wloszech jest to wciaz 'wydarzenie'.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli chces ograniczyc dlugosc przygotowania to rob lewatywy. Mężu jestes pewien, ze nie dawala Ci zadnych sygnałów , poza narzekaniem na brak czasu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

objawy mam podobne do okresu ale jednak nie miałam nigdy wrażliwych sutków przed @ ani nie byłam tak senna i nei miałam takich duszności.. [link widoczny dla zalogowanych] Człowiek zaczyna pokazywać swoje drugie oblicze, niekoniecznie złe, ale inne.
A ja mam Żabkę w pobliżu i widzę, że żyje z niej i pracuje czteroosobowa rodzina. A ona zaczela tak glosno plakac myslalam,ze ze szczescia no i lekarz tez sie jej spytal ,,czemu Pani tak placze ,,a ona ,,bo to czwarta corka,,i dalej Pozdrawiam Rozumie Magdalenę 20 ponieważ jesteśmy widzę podobnym wzroście i kiedyś też ważyłam 56 kg i było widać byłam dość pulchniutka i bardzo źle się czułam potem przytyłam do 46 kg i to było za mało ponieważ każdy mi mówił,że wyglądam za szczupło.Przytyłam do 48-49 kg i w takiej wadzę czuje się dobrze,Chce do niej znowu powrócić. Słyszałam że Nikole są bardzo ładne i przede wszystkim MĄDRE!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Na kiedy masz termin? --skrócony odpis aktu małżeństwa jeśli nazwisko zostało zmienione Powiem jeszcze tyle, ze ciesze sie ze sa obrazajace niedowiarki, my jestesmy zdrowi i piekniejsi a oni...coz natura zajmuje sie nimi w pierwszej kolejnosci. nalozyla mi czarne pasemka w duzej ilosci, nie zniszczylo mi to wlosow a kolor sie dlugo utrzymywal...dzis po 7 miesiacach mi sie to dosyc splukało... Przydalaby sie jakas fajna ksiazka o diecie,ale nie mieszkamy w pl,wiec lipa. Ty jesteś zbyt rozedrgana, trudno Ci panować nad własnymi uczuciami. Dlatego moja noga więcej tam nie postanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mama zabrała mnie jednak do takiego znachora dziadka, który zastawił mi nóżki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za rok bądziecie milionerami!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W krótkich słowach. [link widoczny dla zalogowanych] ManyPenny,
Mam nadzieję, że trafię na dobrą zmianę Ja znam Księdza , a właściwie jest ich dwóch poznali się właśnie w Seminarium , są razem (dzieli ich co prawda ok. kto wie albo ma taki problem pomocy kochaniiiiii martwie sie koroniewska - 168cm - 53kg Ale nawet gdyby wyrazil zgode to nie wiem czy chcieliby mi cos takiego wykonac biorac pod uwage to ze reka sie nie zagoiła. [link widoczny dla zalogowanych]
Można sobie robić dobrze podczas okresu czy nie??????????????????????????????????????????????? Częstsze piaskowanie zaleca się także po założeniu aparatu ortodontycznego. Nie chcę się rozłożyć!! Zaprzestalismy oczywiście współżycia. my sie swietnie dogadujemy, prace domowe robimy wspolnie , a moze nawet on robi wiecej ode mnie . Majka.. A zaloze!I wyjde na miasto!I wszystkim szczeki na moj widok poopadaja!!!Wiem ze to potrafie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 G Strona Gwna -> Ogoszenia :) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin