forum klasowe 6 G
6 G wymiata =]
Obecny czas to Pi± 19:55, 16 Lis 2018

Na Lindleya w Wawie to tez sa naprawde super Dr.

 
Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 G Strona Główna -> Ogłoszenia :)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomo¶ć
Juukla
w chuj i jeszcze więcej dużo pisze



Doł±czył: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Sk±d: Finland


PostWysłany: Wto 18:32, 25 Mar 2014    Temat postu: Na Lindleya w Wawie to tez sa naprawde super Dr.

Nie rozumiem tylko tego, że ktoś inny wystawiał ocenę??!!??jak to??? [link widoczny dla zalogowanych] Na prawde ja wytrzymala jestem ale autentycznie 3 miesiace i zero rezultatu bo co to jest 3 kg w 3 miesiace??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale poczekałam miesiąc (po 11 miesiaach) i wszystko od tamtej pory jest okej ;P Ja bym na Twoim miejscu nie wyjmowała poczekała do tego roku ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niezyt zoladka,choroba wrzodowa zoladka lub dwunastnicy,zapalenie okreznicy.Pisze autor w tym dziele,ze dzieki glodowce leczniczej zanika zgrubienie odzwiernika zoladka,wszelkie podraznienia niezaleznie czy powstaly na powierzchni ciala,czy na blonie sluzowej przewodu pokarmowego,goja sie znacznie szybciej.Glodowka powoduje zaprzestanie wydzielenia soku zoladkowego-w wiekszosci przypadkow nastepuje to w ciagu 3 dni glodowki.Sok jaki pozniej sie wydziela w niewielkiej ilosci ma slaby odczyn kwasny.Dlatego tez glodowka szybko likwiduje zrodla podraznienia miejscowego: [link widoczny dla zalogowanych] Ale pojawilo sie swiatelko w tunelu, poniewaz znajomi tesciow maja mieszkanie do wynajecia, ale z tym musimy poczekac do konca miesiaca, bo akurat wtedy mu sie skonczy 3- miesieczna umowa.

Gdybym tego nie zrobila musialabym sie wyprowadzic. Cameron Russel 3mam za Ciebie kciuki no własnie tez mam takie zaglebenie jak by rowek no i ten rowek jest mocno czerwony!!! Śmiał się bardzo, bo kiedyś bardzo wykręcałam się od darmowego badania u jego wujka, który jest znanym i dobrym ginekologiem. [link widoczny dla zalogowanych]
cześc dziewczyny! Polecam topic na kafaterii o oczyszaczniu i glodówkach. Przeglądam ten wątek bo za kilka dni mam pierwsza rozmowę kwalifikacyjna i powiem wam, ze strasznie się denerwuje. napisz mi proszę jeśli jeszcze tu zaglądasz, gdzie odbarwiałaś swoje włosy? Pozbyłam się odrostów, moje włosy nabrały blasku,obciecie suuuper (wiem,bo już myłam w domu i poradziłam sobie z ich ułożeniem bez problemu). jak to się odbywa..hmm..mogę ci powiedzieć tyle co widziałam bo facet nie pozwolił mi za bardzo patrzeć (mimo moich protestów xD) ponieważ każdy inaczej reaguję..miał przypadki omdleń więc zachowywał ostrożność na wszelki wypadek a więc..złapał szczypcami górną część pępka..i w środek wbił igłę która miała chyba taki mały otworek do którego wsadził kolczyk xD ale tego to już pewna nie jestem xD ale wydaję mi się że to prawda co napisałam bo widziałam dwukrotnie przekłuwanie języka z bliska i to właśnie tak wyglądało tyle że miejscem przekłucia był język oczywiście zrób sobie ten kolczyk a na pewno będziesz zadowolona xD choc by i rok była cały
...wyobrażeń szczęśliwości w Europie jakie zrealizuje za pomocą narzędzia jakim jesteś....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o haha i tak ja bolało ze poduszke przegryzła hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 G Strona Główna -> Ogłoszenia :) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin